Conversie optimalisatie: Hogere conversie = meer omzet

Door conversie optimalisatie haalt u meer rendement uit uw website met hetzelfde aantal bezoekers. Een pagina met 100 bezoekers per maand optimaliseren van 1% naar 3% conversie kan voor 2 aanvragen per maand extra zorgen. Als de gemiddelde orderwaarde van een aanvraag 500 euro is, haalt u 1000 euro per maand extra omzet binnen. Waar veel bedrijven investeren in hogere posities in de zoekmachine is het in sommige gevallen beter om eens kritisch naar de website te kijken. Is alles ingericht voor optimaal rendement?

  • Pagina’s op uw website relevanter maken voor uw bezoekers
  • Meer vertrouwen bij de bezoeker wekken door diverse elementen op uw pagina’s aan te brengen
  • Verbeteren van de call-to-actions en aanmoedigen van uw bezoekers aan om uw volgende klant te worden.

Vrijblijvende offerte aanvragen
conversie optimalisatie
  • Conversie start

  • Geschikt voor websites tot 10 pagina’s
  • Website scan maken
  • Optimaliseren van de website
  • Optimalisatie teksten en meta data
  • Conversiecodes plaatsen in Analytics
  • Direct bestellen
  • Conversie extra

  • Geschikt voor websites tot 20 pagina’s
  • Website scan maken
  • Optimaliseren van de website
  • Maandrapportage van uw campagne
  • Conversiecode plaatsen in Analtyics
  • Direct bestellen
  • Conversie premium

  • Geschikt voor websites met 20+ pagina’s
  • Website scan maken
  • Optimalisatie gehele website
  • Meta data en teksten optimaliseren
  • Conversie van de gehele website bijhouden
  • Direct bestellen

Conversie optimalisatie

Het meten van conversie

Conversie meten op uw website geeft inzicht in de prestaties van uw pagina’s. Een belangrijk pagina met veel bezoekers maar zonder duidelijke call-to-action, contact mogelijkheden of overtuigende teksten kan zorgen voor een lagere conversie. De conversie optimaliseren door deze punten te verbeteren of prominenter naar voren te laten komen is de eerste stap richting betere resultaten.

Zoekmachine optimalisatie

Zoekmachine optimalisatie

Om meer bezoekers op uw website te krijgen via Google spelen zoekmachine optimalisatie en link building een belangrijke rol. Bij een zoekmachine optimalisatie campagne besteden we aandacht aan alle pagina’s op de website. We zorgen ervoor dat deze pagina’s beter gevonden worden in Google op de zoekwoorden die het meeste opleveren voor die pagina. Ook zorgen we ervoor dat de website op de juiste indeling krijgt zodat alle inhoud optimaal vindbaar is in Google.

Linkbuilding

Als uw website geoptimaliseerd is kan een linkbuilding campagne zorgen voor top posities in Google. Elke pagina heeft 1 of meer optimalisatie zoekwoorden. De positie van elk zoekwoord houden wij tijdens een linkbuilding campagne in de gaten en wij rapporteren u over de progressie.

Websites en Webshops

Website laten maken

Ons website pakket bestaat uit 3 demo’s. Wij geven u buiten het website pakket de keuze uit diverse andere ontwerpen die geheel in uw eigen huisstijl kunnen worden opgeleverd. U kunt ook kiezen voor een ontwerp naar eigen voorbeeld of een ontwerp gemaakt door onze grafische ontwerpers.

Webshop laten maken

Ons webshop pakket bestaat uit 3 demo’s. Wij geven u buiten het webshop pakket de keuze uit diverse andere ontwerpen die geheel in uw eigen huisstijl kunnen worden opgeleverd. Ook maken wij webshops op maat waarbij u kunt kiezen voor een ontwerp naar eigen voorbeeld of een ontwerp gemaakt door onze grafische ontwerpers.

Maatwerk websites en webshops

Liever een website waarbij we rekening houden met alle elementen en strakke richtlijnen? Wilt u een webshop of website met begeleiding van A tot Z? Neem dan contact op voor een offerte op maat. Wij bieden ook maatwerk websites waarbij u in de conceptfase de regie krijgt over het ontwerp. Vervolgens zal uw website gerealiseerd worden.

Conversie optimalisatie

Meer omzet met hetzelfde aantal bezoekers

Door website statistieken te analyseren kunnen wij de belangrijkste pagina’s van uw website selecteren voor conversie optimalisatie. Stel dat een pagina op uw website 100 bezoekers per dag krijgt en uit deze 100 bezoekers 1 contact aanvraag voortkomt. Het conversie percentage ligt dan op 1 procent, want 1 op de 100 bezoekers neemt contact met u op. Door een tweede pagina te maken en deze te testen (A/B testen) kan er een nieuwe situatie ontstaan waarbij de nieuwe pagina op iedere 100 bezoekers 2 contact aanvragen realiseert. De conversie is verdubbeld zonder dat het aantal bezoekers of de positie in de zoekmachine is gestegen.

webshop
website
marketing
software